Bitwize heeft door de jaren heen samengewerkt met KMO's en grote bedrijven voor ICT architectuur, analyse, design, ontwikkelings- en rapporterings-projecten waarbij consistent een meerwaarde werd geleverd bij bedrijfseenheden in verschillende domeinen.

Neem nu vrijblijvend  contact met ons op!

 

Bitwize is een business partner.  Samen met jou gaat Bitwize op zoek naar de best mogelijke en toekomstgerichte oplossingen wat betreft IT Architecture / algemeen IT beheer en Business Intelligence / bedrijfsrapportering.

Business partner

Bitwize vertrekt in de zoektocht naar oplossingen steeds vanuit de bedrijfsbehoeften en doelstellingen om zo de groots mogelijke meerwaarde te kunnen creëren voor de bedrijfsvoering.

Meerwaarde

Bitwize is een dienstenleverancier.  Bitwize verkoop geen software of hardware producten.  Bitwize is niet merk-gebonden en is leveranciers onafhankelijk.  Op die manier kan Bitwize je het meest neutrale en objectief advies geven.

Leveranciers-neutraal



Bitwize wordt geleid door Dries Vyvey

Dries heeft méér dan 25 jaar ervaring in IT waarvan ruim 20 jaar in Business Intelligence en rapportering.  Dries heeft door de jaren heen ervaring opgedaan in architectuur, analyse, ontwikkeling, projectleiding en management.

Na jarenlang hoofzakelijk als consultant gewerkt te hebben voor grote bedrijven wil Dries nu zijn kennis nog meer ten dienste stellen van de KMO-markt.

Dries is gehuwd, heeft 3 kinderen en woont in Ruddervoorde

Mobiel: +32 495 640366  Email: dries.vyvey@bitwize.be


 

Het creëren van een substantiële meerwaarde voor onze klanten op het gebied van productiviteit, flexibiliteit, schaalbaarheid, total cost of ownership en return on investment met betrekking tot hun business en ICT omgevingen.

doet dit door zijn klanten te helpen bij een betere allignering van ICT implementaties op de ICT architectuur en een betere allignering van de ICT architectuur op de bedrijfsbehoeften.

Onze waarden

Respect

Alleen door onze klanten met respect te behandelen en te luisteren naar hun specifieke behoeften kan zelf het respect als business partner verdienen bij die klanten.  Wederzijds respect tussen en zijn medewerkers is de sleutel tot het verwerven van respect als bedrijf.

Fairness

Het is maar fair om te leveren wat je beloofde en niet te beloven wat je niet kan leveren.  houdt er een no-nonsense aanpak op na om no-nonsense diensten te leveren met no-nonsense medewerkers die anderen fair behandelen net zoals ze zelf fair behandeld worden.

Excellence

Onze klanten zijn excellent in de business die zij doen.  Daarom moet excellente diensten leveren door enkel met 'best of breed' te werken.

Self-improvement

kan enkel de IT omgevingen van zijn klanten verbeteren door voortdurend zichzelf en zijn medewerkers te verbeteren.

Empathy

Alleen door de business van onze klanten te begrijpen kan de doelstellingen van haar klanten helpen bereiken.  Alleen door de business van te begrijpen kunnen medewerkers de doelstellingen van helpen bereiken.

Neutrality

Alleen door leveranciers-neutraal te blijven kan de best mogelijke oplossingen aan zijn klanten voorstellen.  Enkel door er een open geest op na te houden kunnen medewerkers van helpen om de klanten van tevreden te stellen.